doneer nu

Ook ú kunt helpen,
​​​​​​​veel meer dan u denkt

De daad aan het Woord verbinden!

In Gods Woord lezen we dat dadelijke hulp én het verkondigen van Gods Woord samengaan. Jezus begaf Zich tijdens zijn leven op aarde onder de mensen en zocht hen op. Stichting Bethlehem probeert dit voorbeeld te volgen door een helpende hand te bieden aan een ieder die ons om hulp vraagt of dit nodig heeft. Dat doen we onder biddend opzien of ook Gods Woord mag opengaan en het zaad gestrooid kan worden. We moeten immers allemaal bekeerd worden!

Wilt u Stichting Bethlehem ondersteunen?

Steun ons werk in Zuid-Afrika

Een deur is geopend. Bid of dit ook zo mag blijven en dat Gods Woord ook in Zuid-Afrika voor velen tot zegen mag zijn! Mogen we daarbij ook op uw financiële steun rekenen? U kunt ook gericht een project ondersteunen.

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

'Dat ik mijns naasten nut, waar ik kan en mag bevordere,
​​​​​​​met hem alzo handele, als ik wilde dat men met mij handelde'

Heidelberger Catechismus - Zondag 42