Acties voor Zuid-Afrika
​​​​​​​​​​​​​​in één oogopslag

Actief voor Bethlehem!

We houden u hier graag op de hoogte van het nieuws vanuit de stichting en de acties die voor onze stichting gehouden worden.
Om een actueel overzicht te houden, worden alleen de berichten van de laatste paar maanden getoond.
Wilt u echt op de hoogte blijven? Schrijf u dan hieronder in voor de nieuwsbrief van Bethlehem!

filter filter
Toon allesHammanskraalPhumzilleRefilweActieEvangelisatieOnderdakVoedselzekerheidZorg en WelzijnOverig
OGG Hillegeom
Opbrengst Actie

OGG Hillegeom

De OGG in Hillegom had besloten om de opbrengst van de gemeentemiddag ten gunste van Stichting Bethlehem te laten zijn. Daarom hadden ze gevraagd of er niet een specifiek project aan gekoppeld kon worden. voor de klaslokalen in Hammanskraal hadden we +- 2500 euro nodig. Op 6 juli ontvingen we het bericht dat ruim 3000 euro was overgemaakt. Heel hartelijk dank voor jullie inzet en donatie!

Actiedag GGiN Nieuwerkerk

Op zaterdag 25 mei heeft de GGiN te Nieuwerkerk (ZLD) een actiedag gehouden t.b.v. Stichting Bethlehem. Er werden op deze dag friet en snacks gebakken, er waren verschillende producten te koop en er werd een kleedjesmarkt gehouden door de kinderen. Ondanks de regen was het een gezellige dag en werd er een mooi bedrag van €1492,15 euro opgehaald voor Stichting Bethlehem.

Rick van Harten vertelt

28 maart hield ik mijn spreekbeurt over Stichting Bethlehem. Ik zit in groep 6 van de Graaf Jan van Nassauschool in Gouda. Ik heb verteld over hoe Stichting Bethlehem ontstaan is en over het werk in de townships. Mijn cijfer was een 8,5! Ik vond het leuk om geld in te zamelen voor Stichting Bethlehem met een flessenactie. Veel kinderen uit mijn klas hebben ook op een andere manier geld ingezameld. Daardoor hadden we wel 269,50 euro opgehaald! Groetjes van Rick van Harten

Oranje Corsages

De Creaclub Gouda heeft oranje corsages en haaraccessoires op school verkocht voor Koningsdag. De opbrengst is voor Stichting Bethlehem. Altijd mooi om inspiratie en leuke ideeën met elkaar te delen.

Druk bezig voor Stichting Bethlehem

Sietse Trouborst en Hannah Knoop hebben ons laten weten dat ze door middel van het ophalen van lege flessen en het verkopen van zelfgemaakte elastiekjes €16.25 hebben opgehaald voor Stichting Bethlehem. Heel hartelijk dank voor jullie inspanning!

Verkoping Oud Vossemeer

Zaterdag 15 april 2023 hield De Schutse Zeeland in Oud Vossemeer haar voorjaarsverkoping. Fijn dat ook Stichting Bethlehem de gelegenheid kreeg zich te presenteren met een verkooptafel.