Honderden Urker kinderen zingen voor Stichting Bethlehem

Bestel de CD ‘Zijn grote wonderwerken’

Op zaterdag 30 maart 2019 zijn honderden Urker zondagsschoolkinderen bij elkaar geweest in de Menorahkerk, het kerkgebouw  van de Gereformeerde Gemeente in Nederland te Urk. Ongekunsteld hebben zij bekende Psalmen gezongen voor Stichting Bethlehem. Er is nood in Zuid-Afrika. Honger en armoede in de wijken rondom Pretoria zorgen ervoor dat veel inwoners een moeilijk leven hebben, zowel materieel als geestelijk. Door het vertrouwen dat ontstaat komt er ruimte voor de verkondiging van het Woord van God. Zo helpen we onze medemens met het dagelijks brood en maken hen bekend met het Evangelie. Door aankoop van deze cd steunt u deze stichting.

We wensen u veel luisterplezier toe en Gods onmisbare zegen.

“Het raakt mij als ik zoveel jonge kinderen ongekunsteld en vol overgave de psalmen hoor zingen!”

______

Ja, ik wil graag een cd!

De velden met een * zijn verplicht

Wat wilt u voor de muziek betalen?

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Het bedrag voor de cd is inclusief € 3,95 verzendkosten. Het bedrag wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

Zijn grote wonderwerken
o.l.v. organist F. de Vries

Deze CD is een uitgave van Zondagsschool Eben-Haëzer, Ger. Gemeente in Nederland en de Ger. Gemeente te Urk.

01    Psalm  98 : 1, 2
02    Psalm  116 : 1, 2, 3, 5