Buiten heerst het virus, binnen heerst de honger

geef een Corona Noodpakket!

1 noodpakket van  €10  geeft een kwetsbaar gezin voedsel voor 4 weken. Hoeveel pakketten geeft u?

“Bang voor het coronavirus en voor de hongerdood”

We leven in een onzekere tijd. Het coronavirus waart door de wereld en door de maatregelen kunnen we niet gaan en staan waar we willen. Toch hebben we hier in Nederland nog veel: Gods Woord mag nog in de huiskamers klinken en we hebben een huis, voedsel en kleding. Dit is niet voor iedereen in Zuid-Afrika vanzelfsprekend! Mogen we op uw steun rekenen?

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

U kunt ook direct overmaken naar NL80 RABO 0331 92 9317 o.v.v. Noodpakket Corona

De nood is ontzettend groot

Miljoenen mensen zitten nu letterlijk dag-aan-dag opgesloten in hun krotten, vaak met meer dan 5 personen in een krotje van 3 bij 3 meter of kleiner

Totale lockdown

In Zuid-Afrika geldt een totale lockdown. De miljoenen mensen in onze townships Hammanskraal, Refilwe en Phumzile zitten nu letterlijk opgesloten in hun krotten.

Bid voor hen

De mensen zijn zeer bang voor het coronavirus en de hongerdood. De nood is groot. U kunt helpen! Neem de geestelijke en lichamelijke nood van deze mensen mee in uw dagelijks gebed.

Help mee in deze crisis en geef een noodpakket

Met uw financiële steun kunnen we de mensen in de townships een noodpakket geven. Hierin zit naast eten ook geestelijk voedsel; bijvoorbeeld een Bijbelverhaal of een Bijbel in de lokale taal.

Mogen wij ook op úw steun rekenen?