Help ook mee, schrijf of kleur voor kinderen in Afrika!

Ook helpen? Fijn! Kleur, teken en schrijf je mee? Binnenkort volgen er meer kleurplaten en kaarten dus houd deze pagina de komende tijd goed in de gaten!

voor kinderen t/m 9 jaar

Jouw kleurplaat met

het vliegtuig mee?

Download de kleurplaat via onderstaande knop, kleur deze heel netjes in en stuur 'm op! Wij brengen de kleurplaat naar de kinderen die Bijbelles krijgen van Stichting Bethlehem. Hou deze website in de gaten en wie weet zie je straks kinderen op de foto met jouw kleurplaat!

voor kinderen vanaf 9 jaar

Send a postcard to a
South African child.

Durf jij in het Engels een kaartje te schrijven aan een kind in Zuid-Afrika? Kleur de plaat netjes in en vouw dan het papier dubbel op de stippellijn. Plak daarna de binnenkant vast met lijm. Schrijf op de achterkant een kort verhaaltje in het Engels. Let op: de kinderen daar vinden Engels ook vaak nog moeilijk, dus gebruik eenvoudige woorden die je zelf goed kent.

Als je klaar bent...

Ben je klaar met kleuren en/of schrijven? Doe de kleurplaat of postcard in een envelop en stuur 'm op naar:

Stichting Bethlehem,  Burg. Lodderstraat 41,  4043 KL Opheusden

Als er weer een bezoek is naar Zuid-Afrika, nemen we alle post mee in de koffer en delen we alles uit. Al deze kinderen willen vast graag met jouw kleurplaat op de foto en wie weet zie je deze dan op de website. Dus houd onze website in de gaten, veel kleur- en schrijfplezier!