Doe mee!

In Zuid-Afrika zijn er veel weeskinderen. Zij komen elke dag naar de gaarkeukens en krijgen daar een gezonde maaltijd. Deze kinderen worden uitgenodigd om naar de kinderclubs te komen. Hier horen zijn een Bijbelverhaal en kunnen zij een knutsel of kleurplaat maken. Soms krijgen ze ook een eigen Bijbel.

Help je mee om nog meer kinderen Bijbels onderwijs te geven? Doe dan mee met de flessenactie.

Doe mee en spaar voor een knuffel

Met het geld dat jij ophaalt, kunnen de werkers van Stichting Bethlehem kinderen in Zuid-Afrika eten geven en verhalen uit de Bijbel vertellen. Vul het formulier op deze pagina in ontvang een startpakket. Hierin zitten o.a. tassen die je aan bekenden uit kunt delen. Zij kunnen hier lege flessen in verzamelen. Als de tas vol is, bellen ze jou om te vragen om de flessen in te leveren. Het geld dat je hiermee ophaalt, kun je sparen voor de kinderen in Zuid-Afrika. Best makkelijk toch?

Wanneer je € 50,- hebt gespaard kunnen je ouders het geld overmaken naar stichting Bethlehem. En jij mag dan een mooie knuffel uitkiezen als bedankje. Doe je mee? Vraag dan snel aan je vader of moeder om het startpakket aan te vragen.

Ja, ik spaar mee voor brood en Bijbels voor kinderen in Zuid-Afrika en vraag een startpakket aan.

Let op: na je aanmelding ontvang je een mail om je aanvraag (registratie) te bevestigen. Het is dus belangrijk dat je de link aanklikt die in de mail staat. Pas daarna is jouw aanvraag voor het pakket definitief.

Heb je nog vragen of wil je meerdere pakketten aanvragen? Mail dan naar info@stichtingbethlehem.nl.

Heb je €50 euro gespaard? Dan kun je het geld overmaken via onderstaand formulier.

Let op! Stuur ook een mail naar info@stichtingbethlehem.nlHierin, noem je je naam en vertel je dat je geld hebt overgemaakt (graag ook het exacte bedrag vermelden). Je mag dan ook aangeven welke knuffel je wilt ontvangen.

Donatieformulier

Spaar mee voor .brood en Bijbels.  voor kinderen in Zuid-Afrika

​​​​​​​

Vragen? Mail ons of bel direct (085) 0705 371