500 voedselpakketten uitgereikt in Hammanskraal

De nood blijft onverminderd groot in de townships in Zuid-Afrika. Vorige week heeft manager mama Catherina samen met o.a. haar zoon Presley en zijn vrouw ervoor gezorgd dat er weer zo’n 500 voedselpakketten overhandigd konden worden aan de bewoners rondom de ‘Garden of hope’ en andere kansarmen rond Tshwaraganang. Ook nu zijn er weer Bijbels en Bijbelse vertellingen uitgedeeld.

600 pakketten voor Refilwe

In een deel van Refilwe zijn deze week weer zo’n 600 pakketten uitgereikt met medewerking van o.a. Kees Lokerse en het NPO in Zuid-Afrika. Hier werden de pakketten bij de meeste huishoudens bij de deuren afgegeven. Dankbaar werden de pakketten in ontvangst genomen.

Tijdens de uitdeelmomenten merken we dat de nood groot is in deze gebieden. Mensen dreigen door de honger te bezwijken. Onze mensen in Zuid-Afrika hebben nauw contact met de lokale vertegenwoordigers van onze werkvelden om zó op de juiste manier als stichting een helpende hand te kunnen bieden. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen. We zijn dankbaar dat we mede door uw steun hulp kunnen bieden. We vragen uw blijvend gebed voor de mensen in Zuid-Afrika die in enorm moeilijke omstandigheden verkeren.