dankbare gezichten

Twee weken geleden begonnen we de noodhulpactie voor voedselpakketten en klonk de roep: Buiten heerst het virus, binnen heerst de honger.’ Overweldigend zijn de reacties en giften die we reeds hebben ontvangen. Hartelijk dank! We moeten zeggen: ‘De Heere heeft harten geneigd, Hem alleen de eer!’ Intussen hebben weer meerdere uitreikingen plaatsgevonden. We geven u graag een indruk.

Refilwe

In Refilwe ondersteunen we op dit moment 320 gezinnen en 168 weeskinderen. De uitleveringen doen we samen met het NPO, Kees Lokerse, Refilwe Orphan Care en de politie.

We ontvingen dit bericht:
‘Voor alles wat u in het verleden voor ons heeft gedaan, en voor alles wat u ook nu voor ons doet en wil doen, willen wij u als Refilwe Orphan Care dankzeggen. We zien uit naar een goede samenwerking in de toekomst.

Konden we u de glimlach op de gezichten van de kinderen en de mensen hier in Refilwe maar laten zien toen ze het eten van ons ontvingen!

Namens hen wil ik u hartelijk bedanken. We zullen uw vrijgevigheid nooit vergeten.’

Veel groeten, Portia Matlala (manager)

We mogen vrij reizen naar

Refilwe en Phumzile

dankzij de vrijstelling die geregeld is door

de NPO (stichting Bethlehem Mission in Zuid-Afrika)

Phumzile

Deze week zijn de huisjes in Phumzile in kaart gebracht. Alle huisjes met het aantal bewoners zijn nu geregistreerd als voorbereiding  voor de uitreiking van volgende week.

Hammanskraal

In Hammanskraal heeft de familie Sepato een permit om rond te rijden om zo de komende tijd 1.000 gezinnen te kunnen ondersteunen. Van mama Catherina ontvingen we eveneens een hartelijk bericht:

We zijn overweldigd om vrienden als u te hebben die de gemeenschap van Hammanskraal helpen. We zijn zo dankbaar en gezegend. Moge de goede God de gevende handen en Stichting Bethlehem zegenen.

Mama Catharina Sepato

PS. Op de foto Presley de zoon van mama Catharina met zijn vrouw Itumeleng.

Impressie