Draag bij aan de bijbelse zendingsopdracht

Steun de missie van stichting Bethlehem

Voorlichtingen

Als u op zoek bent naar een presentatie voor een gemeenteavond, club of vereniging, kunt u bij ons terecht. Nodig een van onze voorlichters uit voor een presentatie tijdens een contactmiddag, op de zangvereniging of bij uw gemeentedag. Het werk van Bethlehem wordt op een beeldende manier dichterbij gebracht.
Mail voor meer informatie of een reservering naar voorlichting@stichtingbethlehem.nl

Collectes
We waarderen het enorm dat kerkelijke gemeentes ons steunen door het houden van collectes. Er zijn verschillende manieren om de collecte onder de aandacht te brengen in uw gemeente. Neemt u contact op met communicatie@stichtingbethlehem.nl

Studenten en jeugd

Op de JV of met je studentenvereniging samen nadenken over zending en evangelisatie of wil je een presentatie over stichting Bethlehem?

Nodig dan onze voorlichters uit. Zij denken graag met jou na over het belang van zending én het bieden van ontwikkelingshulp. Voor meer informatie of een reservering: mail naar voorlichting@stichtingbehthelem.nl. Wilt u een presentatie over een specifiek onderdeel van stichting Bethlehem of Zuid-Afrika? Neem ook dan contact met ons op!

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

Zendingswerk

De kinderwerkers verzorgen Bijbelklassen voor de kleine kinderen en jongeren. Het is bijzonder om te zien dat de aandacht onder deze doelgroep groot is als het Woord opengaat.

Het stemt tot erkentelijkheid dat er twee zendingswerkers uitgezonden (gaan) worden om de lokale bevolking bekend te maken met het Woord.

Steunt u hen in hun werk?