Bijzonder geven

Steun de missie van Stichting Bethlehem

Nalaten

Draagt u het zendingswerk een warm hart toe en heeft u er wel eens over nagedacht om het zendingswerk van stichting Bethlehem op te nemen in uw testament?

Wij vertellen u graag meer over ons werk en hoe u onze stichting op kunt nemen in bijvoorbeeld uw testament. Neem hiervoor contact op met bestuurslid Pieter Hoogendijk. Hij helpt u graag verder.

Bijzonder schenken
U kunt een deel van uw vermogen beschikbaar stellen via een zogenoemde lijfrenteschenking. Download hier de formulieren. Vul de gevraagde gegevens in. Op het formulier staat waar u deze naar toe kunt sturen.

Vragen over een bijzondere gift aan stichting Bethlehem? Bestuurslid Pieter Hoogendijk kan u vanuit zijn juridische achtergrond informeren over de mogelijkheden.

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

Evangelisatie

Dhr. K. Lokerse overhandigt een Bijbel aan inwoner van Hammanskraal.