Jacco de KRuijf

loopt collecte voor Stichting Bethlehem

Ik ben Jacco de Kruijf en ik zit in klas 2 van het Van Lodenstein College in Amersfoort. Dit jaar moesten we een maatschappelijke stage lopen bij een organisatie wat vrijwilligerswerk doet.
Ik bedacht me dat ik wel een collecte kon gaan lopen. Ik ben naar mijn mentor gegaan en hij vond het een goed idee.
Samen met mijn ouders dachten we gelijk aan Stichting Bethlehem. Dit gaat uit van ons kerkverband en het is een stichting die we steunen.
Dus gebeld en toen was het al snel geregeld. Ik kon collecte lopen in de voorjaarsvakantie.

Ik vond het erg leuk om te doen omdat je lekker buiten bent en je haald geld op voor mensen die het hard nodig hebben.
Elke keer als ik weer een paar huizen gedaan had dacht ik: zo dat is weer een voedselpakket van €10 (schatting natuurlijk want ik kan niet in de collectebus bus kijken). Ik zou het iedereen aanraden om het voor je maatschappelijke stage (of buiten je stage om) te doen als je graag iets voor een ander doet.

- opbrengst € 507,77 -