doneer nu

Boekpresentatie

Zendingsmiddag Elspeet 10 juni

Op maandagmiddag 10 juni werd op de zendingsmiddag, die door ongeveer 300 jongeren is bezocht, het boek 'tot in de donkerste sloppen' gepresenteerd. Via deze website kunt u dit boek bestellen en meteen via ideal betalen. Het boek wordt per post naar u opgestuurd. Daar zit de factuur bijgesloten. Het boekje kost 9.95 euro excl. verzendkosten. De opbrengst van het boek komt geheel ten goede van onze stichting. Alvast hartelijk dank voor uw bestelling en veel leesplezier toegewenst!

Mocht u een vraag over het boek hebben, of grote aantallen willen afnemen voor bijvoorbeeld verkoop in uw eigen gemeente, dan kunt u een mail sturen naar:

boek@stichtingbethlehem.nl

Met de opbrengst van 1 boekje kunnen wij
2 BIJBELS kopen!

Bestel dit artikel

De velden met een * zijn verplicht

Hoeveel wilt u er kopen?

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: De verzendkosten bedragen € 3,95. Het bedrag wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

'Als je begint te lezen, stop je pas wanneer je hem uit hebt'

​​​​​​​We hopen dat dit voor iedereen geldt die dit boek in handen krijgt. Het geeft op ontroerende wijze weer wat meegemaakt wordt om zending te bedrijven, maar ook hoe de Heere werkt en leidt, dwars door alles heen.

'verkondig het evangelie,
desnoods met woorden'