Uw steun is
broodnodig!

Help en steun met gebed en gift

In de townships rondom Pretoria is grote nood. Honger en armoede zorgen ervoor dat veel inwoners in deze gebieden een moeilijk leven hebben. In de afgelopen tijd is door corona de toestand nóg zorgelijker geworden. Gelukkig hebben we dankzij vele giften mensen kunnen helpen door middel van het uitdelen van voedselpakketten met een Bijbel of meditatie. Daar blijven we voorlopig ook mee doorgaan. Ook voor de mensen in Zuid-Afrika geldt, wat de Heere Jezus sprak: 'Er is geschreven: De mens zal bij brood alleen niet leven, maar bij alle woord, dat door den mond Gods uitgaat - Matth. 4:4.

Wilt u het nieuwe Bethlehem Magazine op de mat ontvangen?

In dit magazine vindt u ontroerende verhalen, interessante wetenswaardigheden en de mooiste foto's, maar bijvoorbeeld ook een heerlijk, typisch Zuid-Afrikaans recept. Vraag het Bethelem Magazine eenvoudig gratis aan in de webshop, dan ontvangt u hem binnenkort op de mat!

(Aan te vragen vanaf maandag 7 december)

Velen zijn totaal onbekend met het
Woord van God

Mocht deze nood bij u opgebonden worden. Naast ontwikkelingshulp vertellen onze veldwerkers en straks, als de Heere het geeft, ook de evangelisten aan de kinderen, tieners, volwassenen en ouderen uit deze gebieden over wie God is en wie Hij in Christus wil zijn voor zondige mensen die door de werking van de Heilige Geest naar Hem zijn gaan hongeren: van dagelijks brood naar het levende Brood!

​​​​​​​

Nood in zuid-afrika!
uw steun is broodnodig!

Met een gift zorgt u ervoor dat de evangelisatie-bijeenkomsten en andere activiteiten door kunnen gaan. Bij voorbaat dank voor uw betrokkenheid!

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

.Kaartenactie!.

Let op: bij een gift van €30,- of meer
​​​​​​​ontvangt u een unieke kaartenset!

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Klik op onderstaande knop en wij houden u met onze nieuwsbrief

op de hoogte van het nieuws van Stichting Bethlehem!

‘Ik ben het Brood des levens; die tot Mij komt, zal geenszins hongeren, en die in Mij gelooft, zal nimmermeer dorsten.’

Johannes 6