Van brood naar het Woord

in  ZUID-AFRIKA

Help en steun met gebed en gift

In de Zuid-Afrikaanse townships gaan iedere dag duizenden mensen met honger naar bed. Met maaltijdprojecten en gaarkeukens ziet Stichting Bethlehem naar hen om. Naast deze praktische hulp brengen we ook het Woord!

Met Bijbelklassen voor jong en oud maken we de Zuid-Afrikaanse bewoners van de townships bekend met het Evangelie. Van brood naar het Woord!

uw steun is broodnodig!

Met uw gift bouwt u mee aan het letterlijk ruimte maken voor het Woord. De hal in Hammanskraal is te klein. Elke week komen er steeds meer mensen (nu al 300 tot 400) naar de Bijbelklassen.

Ruimtegebrek

Het uitzenden van zendingswerkers is daarbij een groot goed! Om meer ruimte te maken voor het Woord, is een nieuw gebouw nu een noodzakelijke volgende stap. Naast een rustige plek voor Bijbels onderwijs en - zo de Heere wil - in de toekomst ook zondagse erediensten, zal deze hal verder kantoorruimte bieden aan zendingswerkers om in rust hun lessen voor te bereiden en mensen te ontvangen.

De bouw van de hal staat gepland voor het eerste kwartaal van 2022.

Wilt u het nieuwe Bethlehem Magazine op de mat ontvangen?

In dit magazine vindt u ontroerende verhalen, interessante wetenswaardigheden en de mooiste foto's, maar bijvoorbeeld ook een heerlijk, typisch Zuid-Afrikaans recept. Vraag het Bethelem Magazine eenvoudig gratis aan in de webshop, dan ontvangt u hem binnenkort op de mat!

Regelmatig op de hoogte blijven?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief. We houden u per mail

op de hoogte van het nieuws van stichting Bethlehem!

Klik op onderstaande knop.

‘Geef ons heden ons dagelijks brood

Matthéüs 6:11