Van brood naar het Woord

in  ZUID-AFRIKA

Help en steun met gebed en gift

In Zuid-Afrika is grote armoede. Mensen hebben er gebrek aan dagelijks brood, aan voedsel. In deze nood zien wij naar hen om. Maar groter nog is de andere nood die heerst: onbekendheid met het Woord van God.

Naast praktische hulp in daden, brengt stichting Bethlehem ook het Woord bij de mensen. Met Bijbelklassen voor jong en oud maken we de Zuid-Afrikaanse bewoners van de townships bekend met het Evangelie. Van brood naar het Woord!

uw steun is broodnodig!

Met uw gift bouwt u mee aan het letterlijk ruimte maken voor het Woord. De hal in Hammanskraal is te klein. Elke week komen er steeds meer mensen (nu al 300 tot 400) naar de Bijbelklassen.

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

Ruimtegebrek

Het uitzenden van zendingswerkers is daarbij een groot goed! Om meer ruimte te maken voor het Woord, is een nieuw gebouw nu een noodzakelijke volgende stap. Naast een rustige plek voor Bijbels onderwijs en - zo de Heere wil - in de toekomst ook zondagse erediensten, zal deze hal verder kantoorruimte bieden aan zendingswerkers om in rust hun lessen voor te bereiden en mensen te ontvangen.

De bouw van de hal staat gepland voor het eerste kwartaal van 2022.

Wilt u het nieuwe Bethlehem Magazine op de mat ontvangen?

In dit magazine vindt u ontroerende verhalen, interessante wetenswaardigheden en de mooiste foto's, maar bijvoorbeeld ook een heerlijk, typisch Zuid-Afrikaans recept. Vraag het Bethelem Magazine eenvoudig gratis aan in de webshop, dan ontvangt u hem binnenkort op de mat!

Regelmatig op de hoogte blijven?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief. We houden u per mail

op de hoogte van het nieuws van stichting Bethlehem!

Klik op onderstaande knop.

‘Geef ons heden ons dagelijks brood

Matthéüs 6:11