Draag bij aan de uitgave van
​​​​​​​Brood-Nodig

Veel kinderen ontvangen het boekje Brood-Nodig. Met dit boekje willen we kinderen op een eenvoudige manier betrekken bij het zendingswerk, zodat hen al jong geleerd wordt dat de zendingsopdracht die de Heere Jezus aan zijn discipelen gaf geen vrijblijvende opdracht is, maar dat we daar - jong en oud - onze plicht in gevoelen. Daarbij erkennend dat zendingswerk ten diepste geen mensenwerk is, maar Gods werk.
​​​​​​​Wij bieden hen dit boekje gratis aan.

Draag bij aan de
​​​​​​​uitgave van het boek ​​​​​​​Brood-Nodig

Met hulp van sponsoren willen de gemaakte kosten dekken. Wilt u toch een bijdrage doen, dan waarderen wij dit zeer! U kunt uw gift overmaken door middel van het formulier.

Ja, ik wil graag helpen!

De velden met een * zijn verplicht

Let op: deze betaalfunctie werkt niet in verouderde versies van Internet Explorer. We adviseren u om de browser Chrome te installeren. Klik hier om deze te installeren.

NB: Uw donatie wordt eerst gestort op een tussenrekening voor online transacties (iDeal) van Stg Mollie Payments. Het bedrag wordt automatisch overgeboekt naar de rekening van onze stichting.

Velen zijn totaal onbekend met het
Woord van God

Mocht deze nood bij u opgebonden worden. Naast ontwikkelingshulp vertellen onze veldwerkers en straks, als de Heere het geeft, ook de evangelisten aan de kinderen, tieners, volwassenen en ouderen uit deze gebieden over wie God is en wie Hij in Christus wil zijn voor zondige mensen die door de werking van de Heilige Geest naar Hem zijn gaan hongeren: van dagelijks brood naar het levende Brood!

​​​​​​​

Bestel In de webshop  het
​​​​​​​boek brood-nodig

Het boek (met liederen, vragen en enkele opdrachten) is bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar. Het is heel geschikt om in gezinsverband, in de klas of met kinderactiviteiten in de kerk samen te lezen. Op deze manier kunnen ouderen en kinderen met elkaar nadenken over de Bijbelse opdracht van zending en evangelisatie.

In de webshop is het boek te bestellen.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Klik op onderstaande knop en wij houden u met onze nieuwsbrief

op de hoogte van het nieuws van Stichting Bethlehem!

‘Ik ben het Brood des levens; die tot Mij komt, zal geenszins hongeren, en die in Mij gelooft, zal nimmermeer dorsten.’

Johannes 6