Pepermunt

Iets doen voor de mensen die het echt moeilijk hebben in de coronacrisis… Ruth de Baat uit Veenendaal dacht na hoe ze dit aan zou kunnen pakken. Samen met haar klasgenoten uit groep 7 van de Dr. C. Steenblokschool in Veenendaal verzon ze een actie om geld op te halen voor stichting Bethlehem. Eerst hield ze een korte presentatie over de stichting. Daarna bracht Ruth doosjes Wilhelmina pepermunt naar school. Ruth en haar klasgenoten verkochten deze aan familie en bekenden. Bij elkaar leverde dit een bedrag van € 420,00 op!

High TEA

Rosa, Leah en Rinske Smelt hebben in de vakantie een high tea in en vanuit hun tuin georganiseerd voor familie en kennissen. De mensen konden hiervoor een vrije gift geven voor Stichting Bethlehem.

Broertje Lenn en zusje Sophie hebben in de buurt lege flessen verzameld en ingeleverd bij de winkels.

Samen hebben deze harde werkers een mooi bedrag van €354,10 bij elkaar gebracht.

Bijna € 4.000,00

Online actie Ederveen

In Ederveen is deze zomer een groep enthousiaste leden vanuit de GGiN uit die plaats actief geweest voor Bethlehem. Omdat door de coronamaatregelen verkopingen en voorlichtingen niet door konden gaan, bedachten ze een online-actie. Via een website werden er producten van verschillende plaatselijke ondernemers aangeboden. Met dank aan deze ondernemers en de inzet van veel vrijwilligers kon er een mooi bedrag van bijna €4.000,-- overgemaakt worden naar Bethlehem.