landelijke oudjaarsactie

Oliebollen, appelbeignets en Zeeuswe bolussen

Vanuit Gouda wordt een landelijke oliebollen- appelbeignets- en Zeeuwse bolussenactie georganiseerd.

Doet u mee?

U kunt als vereniging of kerkelijke gemeente binnen uw eigen netwerk de producten verkopen. U hoeft zelf niet te bakken; dat doen ze in Gouda voor u! Inmiddels doen de plaatsen Barneveld, Bruinisse, Ederveen, Elspeet, Krimpen a/d IJssel, Kruiningen, Nieuwerkerk, Oud-Vossemeer en Opheusden mee. Doet uw gemeente/vereniging ook mee? Neem contact op met bethlehemgouda@outlook.com.

De producten:

Oliebollen: 5 stuks voor 4 euro / 10 stuks voor 7,50 euro

Appelbeignets: 4 stuks voor 5,50 euro

Zeeuwse bolussen: 4 stuks voor 4,50 euro

Uiteraard kunt u als particulier ook bestellen bij het actiecomité in Gouda.

Bestellen kan per mail: bethlehemgouda@outlook.com. Graag adres en telefoonnummer vermelden.

De oliebollen (oliebollen zonder krenten graag apart vermelden) en appelbeignets zijn te bestellen tot D.V. 27 december. Zeeuwse bolussen kunnen tot D.V. 23 december besteld worden.

Bij bestellingen van meer dan 100 euro is bezorging mogelijk.

De betaling van uw bestelling kunt u overmaken naar de diaconie van de Ger. Gem. in Ned. Gouda Stationsplein IBAN diaconie: NL75 RABO 0371 3338 14 onder vermelding van: Oudjaars Actie Bethlehem.