kraam- en

babycadeautjes

bel of app

06-39688075

Evelien van den Brink en Elly Pater uit Barneveld zijn creatieve dames die (gepersonaliseerde) kraam-/baby cadeautjes maken en deze verkopen onder de naam ‘Selfmade babygifts’. De opbrengst is 100% voor Bethlehem. Onderstaand voorbeelden van de producten.

Wilt u iets bij hen bestellen? App of bel dan naar bovengenoemd nummer.

najaarsactie Bruinisse

Ontwerpwedstrijd vogeltaarten

Een mooie najaarsactie in Bruinisse: Carolien Mol en Jolanda Hanzen organiseerden voor alle kinderen een ontwerpwedstrijd voor vogeltaarten. Dit leverde zo’n 40 prachtige inzendingen op. Uiteindelijk zijn de vogeltaarten verkocht via de verkoopstal in Bruinisse. Opbrengst: ruim €400,00!

Zaamslag actief!

Evelien Dekker uit Zaamslag naaide honderden mondkapjes. Ze verkocht deze via familie en de kerk. De hele opbrengst van deze actie is bestemd voor Bethlehem.

Nog een actie vanuit Zaamslag: Anja Pijpelink verkoopt kaarten in en rondom Terneuzen. Tot nu toe is de opbrengst van deze verkoop €800,00!

DRIVE-IN VERKOPING BARNEVELD 2 OKTOBER

Leden vanuit de gemeente in Barneveld hebben door middel van het delen van een bestellijst o.a. etenswaren, amaryllisbollen, agenda’s voor 2021 en kaarten verkocht. De bestellingen werden op 2 oktober overdag klaargemaakt en ’s avonds tussen half zeven en negen uur opgehaald via een drive-in: 'We kijken terug op een mooie manier om geld op te halen voor mensen die het zo goed kunnen gebruiken’.

Bij dit bedrag is ook de opbrengst inbegrepen van de verkoop van tweedehands kleding door twee dames uit die gemeente.

Opbrengst: € 5000,00-